Nie obejmuje nic więc nic innego w tym, że kolejne firmy prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze a to, co nowoczesne, jest najdoskonalsze - czasami najbardziej pomocne okazują się stare, sprawdzone metody szkoleń.
Istnieje kilka kryteriów, które pozwalają stwierdzić, czy dane szkolenie biznesowe będzie dobre, czy jednak lepiej poszukać czegoś innego. Warto dowiedzieć się, czym dokładnie jest się kierować podczas wyboru szkolenia - pozwala to dokonać przemyślanego, rozsądnego wyboru również tak zainwestować swoje pieniądze
Czas trwania szkolenia - czyli "dłużej" nie znaczy "lepiej"
Wielu osobom wydaje się, że jeśli szkolenie będzie żyło dłużej, to jego uczestnicy zdobędą znacznie więcej niezbędnej wiedzy również informacji na temat sprzedaży. Wbrew pozorom - wyjątkowo często sytuacja jest wręcz odwrotna. Jednodniowe lub dwudniowe szkolenia pozwalają prowadzącym na przekazanie całej niezbędnej wiedzy, a uczestnicy nie zdążą przez ten czas znudzić się szkoleniami oraz wykładami także podchodzą do nich z dużym entuzjazmem. Często znacznie lepsze efekty przynosi szkolenie krótkie, lecz konkretne oraz pozbawione "lania wody", niż dłuższe szkolenie, po którym uczestnicy będą stanowili problem z oddzieleniem faktycznie istotnych informacji od tych, które mogliby spokojnie pominąć.
Artykuł na blogu: https://www.konferencjenaukowe.edu.pl/
Jak stosować informacje zdobyte na szkoleniu w praktyce?
Dobre szkolenie sprzedażowe powinno jasno także konkretnie wskazać uczestnikom sposoby na wykorzystywanie zdobytej wiedzy w praktyce. Innymi słowy - takie szkolenie nie powinno kończyć się na sali wykładowej, lecz trwać dalej podczas pracy uczestników szkolenia. Przykładem takiego działania mogą być zadania dawane uczestnikom szkoleń - dzięki nim są oni niejako "zmuszani" do wykorzystywania swojej wiedzy w praktyce, i po jakimś czasie właściwe działanie stoi się dla nich nawykiem.
Komentarze
Prześlij komentarz